Griepprikmailing / medische post
Hoe geef ik jullie de opdracht?
Vul tijdig zo volledig mogelijk een reserveringsformulier voor de griep- en pneumokokkenmailing. Deze periode is het topdrukte bij DMDR, met een reserveringsformulier kunnen wij alvast de nodige voorbereidingen treffen. En u herinneren aan de deadline voor het aanleveren van uw bestanden.
Hoe lever ik alles aan?
Uw brieven ontvangen wij graag in een Word bestand op het e-mail adres griep@dmdr.nl. De adressenbestanden kunt u uploaden in onze portal: portal.dmdr.nl.
Gebruikt u als HIS Medicom, dan levert Pharmapartners een gratis service om ons uw adressenbestanden aan te leveren. Zie: www.pharmapartners.nl/griep-en-pneumokokkenservice/
Als ik na de deadline zie dat ik iets fout heb aangeleverd, kan ik het dan nog kosteloos herstellen?
Nee, zodra wij uw brieven en adressenbestanden ontvangen verwerken wij deze direct. Zorg er dus voor dat u alles goed controleert, voordat u het naar ons verstuurd. Wegens de drukte is het voor ons niet mogelijk om uw brief te dubbelchecken. Wij gaan er vanuit dat u deze foutloos aanlevert.
Waarom kan ik de gewenste bezorgweek niet meer kiezen?
Zodra een bezorgweek volgeboekt is of zodra de deadline voor deze week verstreken is, zal deze bezorgweek niet meer te kiezen zijn. Wilt u toch dat DMDR uw griepprikmailing verzorgt, dan kunt u of de prikdatum naar achteren schuiven, of kiezen voor een spoedmailing.
Webshop
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt de bestelling direct per iDeal betalen of een factuur ontvangen die u achteraf kunt voldoen.
Moet ik een account hebben om bij de webshop te kunnen bestellen?
U heeft geen account nodig om te kunnen bestellen bij onze webshop. U heeft namelijk ook de mogelijkheid als gast gebruiker af te kunnen rekenen. Als u een account aanmaakt kunt u wel uw vorige bestelling opslaan zodat u deze makkelijk weer kunt bestellen. U kunt uw gemaakte bestellingen inzien op uw account pagina.
Ik kan mijn account niet meer in, wat nu?
Als u problemen heeft met inloggen kunt u een reset van uw wachtwoord aanvragen op het inlogscherm. Als dit niet werkt kunt u een mail sturen naar info@dmdr.nl. U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u uw account kunt resetten. Vermeld wel uw gebruikersnaam en mail adres waar u het account mee heeft aangemaakt in de mail.
Ik heb geen kortingscode ontvangen, kan ik deze krijgen?
U ontvangt de kortingscode van DMDR nadat u het online reserveringsformulier op onze website heeft ingevuld. Na het verzenden van de reservering ontvangt u een bevestiging van uw reservering en een mail waarin de kortingscode staat vermeld.
Ik ben de kortingscode vergeten te gebruiken bij het bestellen, kan ik deze nog toepassen?
Nee, deze is achteraf niet meer toe te passen op uw bestelling echter denkt DMDR hierin met u mee.
Bij het opmaken van de factuur word gecheckt of de code is gebruikt. Is dit niet het geval probeert DMDR deze korting alsnog te verstrekken. Dit geldt alleen voor bestellingen met producten waar de korting op toepasbaar is.
Er is niemand om de bestelling in ontvangst te nemen, kan ik hier wat aan doen?
Als u niet in staat bent uw bestelling in ontvangst te kunnen nemen op de praktijk, heeft u ook de mogelijkheid uw bestelling bij een afhaalpunt bij u in de buurt te laten bezorgen. Zo kunt u uw bestelling ophalen wanneer het u het beste uitkomt. Houd u er wel rekening mee dat het pakket daar maximaal 1 week staat.
Ik heb de verkeerde bestelling geplaatst en wil dit annuleren.
Geen probleem, wij kunnen de bestelling voor u annuleren. U stuurt de bevestiging die u heeft ontvangen van de verkeerde bestelling door naar info@dmdr.nl met de melding dat u de bestelling wilt annuleren.
Ik heb de verkeerde bestelling geplaatst maar al betaalt met iDeal.
Als u een verkeerde bestelling heeft geplaatst en daar ook al voor heeft betaald kunt u dit doorgeven aan DMDR. Wij zorgen ervoor dat u het geld krijgt teruggestort en dat de bestelling wordt geannuleerd. Als u een verkeerde bestelling heeft geplaatst en voor betalen op factuur heeft gekozen hoeft u alleen maar door te geven dat u uw bestelling wilt annuleren.
Direct mail & Pakketten
Aan welke regels moet ik mij houden t.b.v. een mailing?
Een mailing is maatwerk. Wij denken met u mee, zodat het compleet naar uw wens bezorgd kan worden.
Hoe worden posters verpakt voor verzending?
Posters worden in stevige verzendkokers verzonden.
Kan ik voor de reeks adressen die ik DMDR doorgeef, per adres een andere hoeveelheid inhoud (posters bijvoorbeeld) aanleveren?
Ja, dat kan.
Kan ik jullie kant en klaar drukwerk aanleveren voor verzending of verzorgen jullie zelf het drukwerk?
DMDR kan voor u het drukwerk verzorgen, maar u mag het ook kant en klaar aanleveren.